УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ ПІДЛЕГЛИХ

ПЕРШИЙ РІВЕНЬ 2-РІВНЕВОГО КУРСУ ІГОРЯ СОКУРЕНКО "РОЗУМНЕ УПРАВЛІННЯ"
з 16 квітня 2024
ОНЛАЙН
Докладніше

Цей тренінг для вас, якщо ви

ВЛАСНИК, КЕРІВНИК БІЗНЕСУ

  • Зрозумієте основи системного управління підприємством
  • Дізнаєтесь, як із "пожежника" стати регулярним менеджером
  • Отримаєте ряд сучасних інструментів мотивації різних категорій персоналу

ТОП І ЛІНІЙНИЙ КЕРІВНИК
  • Усвідомите суть та основні інструменти влади
  • Розберетеся з "вітамінами" менеджера за Адізесом
  • Навчитеся ефективно приймати управлінські рішення
  • Опануєте технологію постановки завдань, контролю та зворотнього зв'язку
  • Розберетесь із сучасними інструментами матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу
КЕРІВНИК ПОЧАТКІВЕЦЬ

  • Опануєте базові елементи Кола управління
  • Навчитеся безконфліктно переводити вчорашніх колег та друзів – у категорію підлеглих
  • Опануєте логіку процесу ухвалення управлінського рішення
  • Навчитеся ефективно ставити завдання та мотивувати підлеглих

МАЙБУТНИЙ КЕРІВНИК (КАДРОВИЙ РЕЗЕРВ)
  • Зрозумієте суть конфлікту інтересів керівника та підлеглого
  • Навчитеся приймати ефективні рішення
  • Зрозумієте, як правильно ставити завдання та контролювати їх виконання
  • Навчитеся розрізняти мотивацiйнi типи людей і зрозумієте особливості управління кожним із них

У чому унікальність курсу?

  • Курс побудований на 20-річному досвіді менторингу власників та ТОП-керівників малого та середнього бізнесу.
  • Усі інструменти, які ви отримаєте, пройшли апробацію та впровадження на десятках підприємств.
  • Запропоновані інструменти ефективні як для прокачування діючих керівників, так і для підготовки кадрового резерву.

Важливо! Кожен рівень 2-рівневого курсу "Розумне управління" Ігоря Сокуренко можна проходити окремо.

За 5 днів інтенсивного навчання ви

  • Розберетесь в базових функціях управління
  • Вивчите техніку поетапного прийняття управлінських рішень
  • Навчитеся ефективно ставити завдання та впроваджувати рішення (в тому числі непопулярні)
  • Опануєте інструменти контролю та зворотнього зв'язку (коригуючого та підтримуючого)
  • Отримаєте робочу модель матеріальної та нематеріальної мотивації
  • Опануєте інструменти стимулювання підлеглих в залежності від їх мотиваційного типу

Програма

  • Сутність управління.
  • Базові компетенції управління персоналом по Д. Майстеру.
  • Керівник - лідер чи адміністратор? В чому різниця в підходах керування.
  • Вітаміни управління по І. Адізесу. Самооцінка власного «профілю».
  • Стилі управління та Рівні зрілості підлеглих.
  • Ситуаційне лідерство. Постановка завдань відносно рівня зрілості підлеглих.
Групова робота: Визнач особливості роботи з новачком (хочу, але не можу), ефективним співробітником (хочу і можу), співробітником з ознаками вигорання (можу, але не хочу).

Тема: Прийняття рішення (3 години)

  • Чим виміряти керованість підрозділу?
  • Круг менеджменту. Основні функції керівника.
  • Панель приладів управління. Ієрархія показників як предмет аналізу.
  • Сутність управлінського рішення.
  • Етапи прийняття рішення.
  • Види та горизонти управлінських рішень.
  • Факторний аналіз як інструмент відпрацювання альтернатив.
  • План як шлях виконання Рішення та досягнення Цілі.

Кейс: Прийми рішення щодо досягнення планових показників для свого підрозділу. Врахуй результати попереднього періоду, планові показники наступного періоду та власні амбіції.

Тема: Виконання рішення (3 години)

  • Основні принципи постановки завдань.
  • Коли управлінське завдання стає управлінською проблемою.
  • Як працювати з опором команди.
  • Цілі та принципи координації.
  • Цілі, етапи, форми та методи контролю виконання завдань підлеглими.
  • Чек-лист як інструмент контролю.
  • Методи розвиваючого та мотивуючого зворотного зв’язку. Мистецтво конструктивної критики.

Вправа: Надай розвиваючий зворотній зв'язок недостатньо ефективному співробітнику.

  • Логіка та структура п’ятихвилинки, щотижневої та щомісячної наради.

Тема: Типологічна концепція Герчікова (3 години)

  • Робітник та Керівник – конфлікт Цілей та очікувань.
  • Моделі поведінки працівників. Типологічна концепція В. І. Герчикова.
  • Види мотивації та мотиваційні типи працівників.
  • Діагностика індивідуальних мотиваційних типів підлеглих.
  • Можливості керівника щодо стимулювання співробітників. Чому той самий стимул одного співробітника мотивує, а іншого демотивує?
  • Що впливає на лояльність працівників та допомагає нам їх утримати?
Кейс: Постав завдання підлеглому, виходячи з його мотиваційного типу.


Тема: Теорія Поколінь та інші сучасні підходи (3 години)

  • Сучасні наукові концепції мотивації персоналу.
  • Теорія поколінь.
  • Ефективні сучасні методи стимулювання персоналу.
  • Мотивація на основі цінностей.
Кейс: Особливості системи мотивації для робочих команд з працівниками різних поколінь.

Формат
Старт:
16 квітня
Тривалість:
5 днів (5 занять по 3 години), щовівторка
Час:
18:30 - 21:30
Сертификат:
надається
Формат:
онлайн заняття в Zoom
Відео-запис занять:
так (доступ назавжди)

Викладач

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.)
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

Вартість участі

12620 грн до 12 квітня

14520 грн з 13 квітня


  • - 10% за двох та більше учасників
  • -15% при повній оплаті двох рівнів курсу "Розумне управління"
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учасники тренінгу

Віталій Несторук

Віталій Несторук

Власник компанії "УПК" (Українська підшипникова компанія")

Дуже дякую Вам за навчання. Мені сподобались такі теми: яким має бути лідер, типи працівників і яку мотивацію для них можна застосовувати. 

Також сподобалося, як доносити рішення, робити делегування, і, наприклад, допомагати новому працівнику відчути себе корисним на посаді. 

Подобається те, як ви проводите - таке легке, просте спілкування. 

Подобається манера викладання, відчувається, що у вас є сила, подобається гумор, приклади з життя, де ви що застосовували. 

Піду ще на навчання, цікавить напрямок «Побудови відділу продажів» чи навіть просто роботи менеджерів з продажу. Дякую!

Вікторія Піскун

Вікторія Піскун

Топ-Продавець в "Best Buy Case"

Мені більше за все сподобалось заняття про Мотивацію. Це була дуже поглиблена тема, яка для мене відкрилась з усіх боків. І мені тепер легше спілкуватись зі співробітниками в своїй компанії. Я навіть зіставила кожного співробітника з типом мотивації (інструментальна, уникаюча і т.д.), і тепер мені легше на них впливати.

Також дуже цікава була модель зворотного зв’язку. Я ніколи не думала, що треба спочатку мотивувати і в кінці ще мотивувати. Для мене раніше модель зворотного зв’язку – це спочатку наругати, а потім мотивувати уже в кінці. А виявилось, що навпаки. Тому дякую вам велике!

(дивіться відео-відгук)

Кудімова Єлизавета

Кудімова Єлизавета

Директор департаменту експортних продажів, ТОВ "Резалт Україна"

Я дуже засмучена!))
Тому що я зрозуміла, Ігоре, який ви айсберг, і я зрозуміла, що ви мені показали лише 5%, мабуть, своєї величини за ці заняття. І я хочу побачити більше, я дуже зацікавлена!

Тому дякую за те, що Ви така величина. Я відчула це, тому що в мене було багато коучів таких, знаєте, шо ти виходиш і ти не зрозуміла, про шо це було. 

Тому найголовніше, що ви мені дали, це стимул розвиватися. І мені здається, Ви можете відповісти на всі питання, які б ми не задавали, воно спонукає вчитися і тягнутися до рівня таких людей, як Ви. Тому дякую за цю величезну планку. 

Це дуже щиро! Тому шо я дуже втомлена від 25-літніх хлопчиків-коучів, які беруть 50 тис. грн,  і розказують «як встановити раппорт між клієнтом і тобою» і що таке «рефреймінг», і ти виходиш, і думаєш, чи ти дурний, чи він дурний, чи шо взагалі це було?! 

Я дуже Вам вдячна! Дуже! Я "купилася" на Вашу кандидатську степінь спочатку)))) але… Ну Ви величина! Дякую, дякую дуже!

Ірина Хайнацька

Ірина Хайнацька

Керівник відділу інформування клієнтів ЮК "Мережа Права"

Щиро дякую Ігорю Анатолійовичу за чудовий курс. Насправді було буде багато корисної інформації, багато прикладних матеріалів, які вже використовую і буду використовувати в роботі. 

Також розраховую на те, що будуть інші цікаві курси. Буду із задоволенням брати участь! Щиро вдячна BST Consulting і особисто Сокуренко Ігорю Анатолійовичу. 

 (дивіться відео-відгук)

Олександра Деревянко

Олександра Деревянко

Керуюча готелем WOL.121 в мережі RIBAS HOTELS GROUP

Хотіла подякувати за всі заняття, тому що вони дійсно були дуже цікавими. Найбільше мені сподобалося саме про мотивацію, тому що з цим я була раніше не знайома. 

Саме заняття з мотивації допомогли мені краще зрозуміти, як працювати зі своїми співробітниками. 

Дякую за таку детальну презентацію і за те, що ви зробили повний запис всього. Тому що, я думаю, буде дуже корисно передивитися все це потім ще раз. Впевнена, що можна буде винести ще більше нових кейсів.

Опря Марія

Опря Марія

Власник студії дизайну Creatiffstyle

Ефективний тренінг. Хороша енергетика у спікера, позитивний настрій

та синергія учасників. Дуже багато корисної інформації, що бракує.

Упевнена, що тренінг допоможе мені стати результативніше. Дякую Ігорю Анатолійовичу!

Креденцер Альона

Креденцер Альона

Керівник у ПриватБанк

Вся інформація цікава, корисна, і ми готові застосовувати її у себе.

Дуже вразили знання тренера та харизматичність.

Слухати було зручно. Дякую!

У нас навчаються співробітники компаній