АКАДЕМІЯ
ВИСОКИХ ПРОДАЖІВ

ПРАКТИЧНИЙ КУРС ІГОРЯ ТА ОЛЕНИ СОКУРЕНКО
Постійний набір
ОНЛАЙН
Детальніше

Цей курс для вас, якщо ви

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ
  • Виведете свій торговий персонал на новий рівень
  • Істотно збільшите обсяги продажів
  • Створите єдині стандарти комунікації із клієнтами
  • Забезпечите максимальну конверсію на кожному етапі продажу
ДОСВІДЧЕННИЙ МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖІВ
  • Опануєте нові грані майстерності продажів
  • Розкладете "по полицях" свої знання
  • Якісно підвищите конверсію дзвінків та зустрічей
  • Вийдете на лідерський рівень особистого доходу у своєму сегменті
МЕНЕДЖЕР-ПОЧАТКІВЕЦЬ З ПРОДАЖІВ

  • Оволодієте ключовими навичками продажів
  • Навчитеся правильно вступати в контакт, виявляти потреби клієнта і робити "продаючу" презентацію
  • Отримаєте відповіді на найпоширеніші заперечення клієнтів
  • Зможете в короткий термін вийти на високий рівень доходу

ФАХІВЕЦЬ, ФРІЛАНСЕР
  • Навчитеся викликати довіру у замовників та партнерів
  • Навчитеся виявляти справжні потреби замовника
  • Оволодієте навичкою презентації вашої послуги (продукту)
  • Дізнаєтесь, як зняти будь-які заперечення замовника
  • Зможете доводити 90% запитів до рельної угоди

Що ви отримаєте?

  • Вашим клієнтам більше не буде "Дорого", "Не цікаво", "Не зараз" або "Я подумаю".
  • Ви навчитеся створювати довірчі стосунки з клієнтами.
  • Холодні дзвінки почнуть приносити реальні угоди.
  • Ви створите персональний Sales Book із працюючими скриптами для кожного етапу продажу.
  • Ви на 100% окупите вартість навчання до кінця курсу.

За підсумками 30+ відео-уроків ви навчитеся:

  • Грамотно вступати в контакт із клієнтом та викликати безумовну довіру
  • Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного
  • Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання
  • Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити
  • Знімати заперечення будь-якого рівня складності на всіх етапах продажів
  • Дожимати клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки

Програма

  1. Переконання, знання та навички успішного продавця.
  2. Як зростає прибуток продавця в залежності від цінності, яку він створює для клієнта. Типи продажів.
  3. Планування продажів, особистого доходу та кар'єри.
  4. Формула прибутку продавця. 4 способи збільшити особистий дохід.
  5. Моя воронка продажів.
  6. Аналіз каналів залучення клієнтів.
  7. Продаж як бізнес-процес. 7 етапів продажу.
  8. Аналіз клієнтських сегментів (структура потреб та процедура прийняття рішення). ОПР, ОФР, ОВР.

  1. Кому та чому довіряють люди? Авторитетний (експертний) підхід у продажах.
  2. Підготовка до зустрічі (дзвінка) з клієнтом. Робота з емоційним термометром: техніка компліменту, техніка «подарунка», якорення клієнта.
  3. 7 прийомів активного слухання.
  4. Типи клієнтів та вміння працювати з ними. Техніки приєднання.
  5. Подолання бар'єру секретаря (13 прийомів). Вихід на ОПР.

  1. Етапи ухвалення рішення клієнтом. Як працювати з ним на кожному етапі?
  2. Типи запитань. Техніка роботи питаннями.
  3. Що ми повинні обов'язково дізнатися про клієнта та його очікування? Запитання на заповнення Брифа очікувань клієнта.

  1. Як думають люди?
  2. Що купують ваші клієнти? Потреби та вигоди.
  3. Види вигод.
  4. Презентація з урахуванням виявлених потреб.
  5. Презентація за формулою продажу вигоди.
  6. Магічне слово, що заважає вашим продажам.

  1. Звідки беруться заперечення?
  2. Види заперечень. Емоційні та раціональні заперечення. Як із ними працювати?
  3. Заперечення «Нас це не цікавить», «Надішліть все на пошту». Прийоми та скрипти.
  4. «У нас вже є партнери». Прийоми та скрипти.
  5. Схема «5 кроків роботи з запереченнями».
  6. Заперечення «Я не куплю, тому що ...». Прийоми та скрипти.
  7. Заперечення на продукт. Формуючі питання.
  8. Апеляція до більш значної вигоди.
  9. Заперечення «Дорого». Торги за ціною.

  1. Базові техніки завершення угоди.
  2. Техніка «Дорожня карта».
  3. Способи завершення угоди, залежно від типу клієнтів.
  1. Чому виникає конфлікт?
  2. Техніки управління конфліктом за методом трансактного аналізу Е. Берна.
  3. Технологія роботи з рекламацією.
Формат
Старт:
Щоденно
Тривалість:
30+ занять (по 15-20 хвилин)
Загальний час:
Понад 9 годин корисного контенту
Доступ до курсу:
6 міс.
Перевірка ДЗ:
Надається (особисто тренерами)
Диплом про завершення курсу:
Надається

Викладачі

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.)
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 15000 тренінг-годин, навчив понад 9000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

Олена Сокуренко
Олена Сокуренко
  • Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
  • 14 років у продажах.
  • 11 років в управлінні відділом продажів.
  • 8 років керую компанією.
  • Успішний досвід створення 10 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту.

Вартість участі

1000 грн (замість 3500 грн)


-70%! у рамках проекту з Реабілітації українського бізнесу.

Акційна пропозиція діє до кінця червня 2022 року.

50% оплати ми перерахуємо на рахунок ЗСУ.

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учні Ігоря та Олени Сокуренко

Николаева Ирина

Николаева Ирина

Директор в «Дом Техники»

Спасибо Игорь, спасибо Лена, за очень интересный материал, 
который до всех (сотрудников) дошел. Многие уже применяют полученные знания. 
Недавно один из менеджеров был в командировке и нового клиента очень хорошо 
«обработал» именно по вашей технологии. Уже есть результат, он отгрузился на хорошую сумму! 
Друге менеджеры, прошедшие ваше обучение, также уже применяют новые технологии 
в работе с клиентами. Осталось воплотить в жизнь скрипты. Я, думаю, это не последняя наша встреча. Спасибо!


(смотрите видео-отзыв)

Вороненко Елена

Вороненко Елена

Менеджер в «Дом Техники»

Хочу поблагодарить за очень познавательные и интересные курсы. 
Каждый урок был уникальным, каждый урок потом прорабатывала. 
Не все получается, не могу пока справиться с некоторыми словами, эмоциями. 
Но я даю слово, что буду стараться применять полученные знания, и что эти курсы не пройдут зря.


(смотрите видео-отзыв)


Кирилюк Алексей

Кирилюк Алексей

Менеджер в «Новатек Электро»

Спасибо за курс, было очень много полезной информации. Я сам скачиваю и прослушиваю звонки и вижу, насколько я вырос. На курсе я понял, как правильно задавать вопросы, как правильно готовиться к диалогу, чтобы не было тупиков с клиентом. Мне это очень помогает. Спасибо за всю информацию, я обязательно буду внедрять ее в работу.

(смотрите видео-отзыв)


У нас навчаються співробітники компаній