ПОБУДУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ

НАЙПОВНІШИЙ ПРАКТИКУМ ІГОРЯ СОКУРЕНКО
Літо 2022
Одеса
Докладніше

Цей тренінг для вас, якщо ви

ВЛАСНИК, КЕРІВНИК БІЗНЕСУ

  • Розберетеся з основними елементами стратегічного маркетингу
  • Визначите ємність вашого ринку, ключові канали просування та продажу
  • Визначите модель продажів, виходячи з особливостей бізнес-моделі вашої компанії
  • Усвідомите функціонал КВП (керівника відділу продажів), принципи управління ним та точки контролю

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ
  • Навчитеся якісно прогнозувати та планувати продажі в горизонті до 1 року
  • Визначите оптимальну модель та орг.структуру вашого відділу продажів
  • Опануєте ключові інструменти адміністрування продажів
  • Опануєте сучасні підходи до набору, навчання та мотивації продавців
РЕГІОНАЛЬНИЙ, ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР

  • Засвоїте технологію набору, адаптації та навчання продавців
  • Оволодієте інструментами адміністрування продаж
  • Засвоїте технологію аналізу показників та прийняття рішень для досягнення планових показників продажів
  • Опануєте сучасні методи нематеріальної мотивації продавців

ЛІНІЙНИЙ КЕРІВНИК (КАДРОВИЙ РЕЗЕРВ)
  • Навчитеся керувати конфліктом цілей керівника та продавця
  • Навчитеся ефективно керувати та утримувати "зіркових" продавців
  • Навчитеся формувати правильний настрій та зарядженість на результат для своєї торгової команди
  • Навчитеся приймати точні управлінські рішення та забезпечувати їх виконання

У чому унікальність тренінгу?

  • Тренінг побудований на 20-річному досвіді реалізації проектів з налаштування системи продажів для сотень торгових та виробничо-торогових підприємств.
  • Усі інструменти, які ви отримаєте, пройшли апробацію та впровадження у процесі реалізації проектів.
  • Запропоновані інструменти ефективні як прокачування діючих керівників, так підготовки кадрового резерву.

За 2 дні інтенсивного навчання ви

  • Опануйте ключові елементи стратегічного маркетингу, необхідного для налаштування системи продажу вашої компанії
  • Розбереться з оптимальною для вашого бізнесу моделлю продажів та орг.штатною структурою
  • Освойте принципи планування, набору, адаптації та навчання торгового персоналу
  • Опануйте принципи планування продажів та стандартів комерційної активності
  • Складете перелік необхідних документів, які регламентують діяльність вашого відділу продажів
  • Засвоїте принципи впровадження філософії та технології CRM у роботі продавців

Програма

  • Реперні точки та метрики для аудиту та експрес-діагностики процесу продажу.

  • Формалізовані ринкові цілі та пріоритети розвитку бізнесу.
  • Річний пул проектів КВП для забезпечення ринкових пріоритетів.

  • Цільовий клієнтський сегмент.
  • Аналіз каналів лідогенерації.
  • Модель та канали продажів.
  • Вимоги до компетенцій продавців для кожного каналу.


  • Формування оптимальної структури відділу продажів для вашого бізнесу.
  • Розподіл зон відповідальності та взаємодії.


  • Горизонт планування.
  • Глибина та рівні деталізації плану.
  • Процедура планування.
  • Повноваження та відповідальність за ініціацію, погодження, затвердження, оцінку та корекцію плану продажів.


  • Горизонт планування.
  • Профіль посади.
  • Етапи відбору.
  • Зміст первинного навчання та адаптації.
  • Методи та інструменти покращення конверсії та зниження витрат при відборі, первинному навчанні та адаптації продавців.


  • Оптимальне співвідношення творчої свободи та обов'язкових правил та обмежень.
  • Перелік та зміст базових регламентів для менеджера з продажів.
  • І все-таки, чи потрібні скрипти менеджерам з продажів?
  • Запізнювальні та випереджаючі показники результативності.
  • Стандарти комерційної активності для продавців.
  • Операційна модель роботи спеціаліста відділу продажів. Метрики основних операцій, способи їх обліку та виміру.
  • Типові помилки під час створення системи оплати праці. Чому відсоток від продажів - поганий метод стимулювання і що необхідне ефективного стимулювання?
  • Сучасні інструменти нематеріальної мотивації та енергетизації менеджерів з продажів.


  • Цілі та вимірювані показники результативності навчання.
  • Планування та циклічність навчання.
  • Програми навчання для новачків та досвідчених продавців.
  • Як виростити та утримати «зірку» продажів?
  • Плюси та мінуси роботи із «зіркою». 
  • Регулярні дії КВП з управління підлеглими та відповідне бюджетування часу.
  • Методологія аналізу та прийняття управлінських рішень.
  • Структура, зміст та таймінг нарад із відділом продажів.
  • Особливості роботи з чек-листом та зворотним зв'язком за результатами прослуховувань дзвінків, зустрічей та спільних польових виїздів.
  • Структура та утримання щомісячної мотиваційної бесіди з продавцем.


  • Цільовий клієнт для кожного каналу продажу.
  • Оптимальний клієнтський портфель для вашого відділу продажу та кожного з менеджерів.
  • Система роботи зі створення та утримання конкурентних переваг для цільового клієнта.


  • Вибір оптимальної CRM для відділу продажів.
  • Процедура налаштування CRM під логіку вашого процесу продажів.
  • Особливості та етапи впровадження CRM у роботу продавців.
  • Методи профілактики та подолання опору.
Формат
Дата проведення:
літо 2022
Тривалість:
2 дні (16 годин)
Час:
10:00 - 18:00
Сертифікат:
надається
Формат:
аудиторні заняття
Адреса проведення:
м. Одеса, вул. Велика Арнаутська 2а, оф 206

Викладачі

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.)
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 15000 тренінг-годин, навчив понад 9000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

Вартість участі

6900 грн ранній квиток

8500 грн в день тренінгу


  • - 10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учасники тренінгу

Рубан Антон

Рубан Антон

Співвласник компаній Extreme Pride, Best Way Foods та Spell Chocolate

У нас є відділ продажів, але немає організованого відділу продажів.
І саме структурування всіх етапів його побудови – це було дуже важливо та правильно.
Це перше. Друге, перед нами постало питання самої схеми продажів (була лінійна)
- в яку її переробляти? Я знайшов собі відповідь.
Новак Оксана

Новак Оксана

Директор корпоративного бізнесу у ВАТ «Ексімбанк» (посада на момент проходження тренінгу)

Дякую, Ігоре! Зараз я розумію, в якому напрямку йти.
Розумію, що робити з нашими "портфелями".
Тренінгом задоволена. Рекомендую.
Добров Віктор

Добров Віктор

Ексімбанк, голова правління

Проблеми стали очевиднішими.
Для себе виявив 3-4 основні проблеми, які не дають зрушити з місця.
Тренінг сподобався.
Богомільчук Сергій

Богомільчук Сергій

Homeguard, начальник відділу продажів

Я розумів, що нам бракує знань. Ми вирішували тактичні моменти без плану, без мети.

Планування, регламент, опис бізнес-процесів - це те, що я отримав на тренінгу. Будемо впроваджувати.

У нас навчаються співробітники компаній