ЕФЕКТИВНИЙ СЕЙЛЗ

ТЕХНІКИ ПРОДАЖІВ НА ВИСОКИЙ ЧЕК

КУРС ОЛЕНИ ТА ІГОРЯ СОКУРЕНКО
(16 ПОТІК)
з 25 лютого 2024
ОНЛАЙН
Детальніше

У чому унікальність курсу?

  • Після курсу учасники збільшують власний дохід від 30% до 200% (в залежності від ніші).
  • Застосовується унікальний інструмент розвитку ваших компетенцій - на кожному занятті експерти аналізують аудіо-записи (або скриншоти) ваших комунікацій з клієнтом та дають індивідуальний зворотній зв'язок.
  • На вас чекають 5 живих онлайн занять.
  • Практика на кожному занятті.
  • Навчання у групі до 15 осіб.
  • Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
  • Запис занять залишається вам назавжди.
  • В кінці курсу ви отримаєте Сертифікат.

За 5 інтенсивних занять ви навчитеся

  • "Закохувати" клієнта з першого контакту і викликати безумовну довіру до себе та свого продукту
  • Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного
  • Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання
  • Проблематизувати клієнта, в якого "і так все добре"
  • Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити
  • Знімати заперечення на всіх етапах продажу: «Дорого!», «Мені не цікаво», «Я вже з кимось працюю» та інші
  • Переконливо відповідати на питання "А чим ви краще за конкурентів?"
  • Дотискати на оплату клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки
  • Створювати Трансляційних клієнтів (тих, що вас рекомендують)

Програма

  • Формула доходу продавця.
  • 7 кроків до продажу з ефектом WOW!
  • Підготовка до зустрічей (дзвінків) з клієнтом.
  • Кому та чому довіряють люди? Експерний підхід у продажах. Гіпнотична техніка переконання.
  • Робота з емоційним термометром: техніка компліменту, техніка якоріння, техніка подарунку. 
  • 6 прийомів активного слухання. Як розговорити мовчазного клієнта?
  • Типи Клієнтів за Референцією та Мотивацією, як з ними працювати. Техніка приєднання.

Практика (на занятті):

  • 2 практикуми для відпрацювання навичок.
  • Робота з професійним кейсом.

Домашнє Завдання:

  • 13 прийомів для подолання бар'єру секретаря. Вихід на ОПР (факультативний відео-урок для тих, хто працює з холодними дзвінками).

  • Етапи прийняття рішення клієнтом. Як працювати з ним на кожному етапі.
  • Емоційна та раціональна складова при прийнятті рішень.
  • Типи питань. Техніка роботи питаннями.
  • Що ми повинні обов'язково дізнатися про клієнта та його очікування? Запитання на заповнення Брифа очікувань клієнта.

Практика (на занятті):

  • 2 практикуми для відпрацювання навичок.
  • Робота з професійним кейсом.
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

  • Як люди думають?
  • Що купують ваші клієнти? Потреби та вигроди.
  • Види вигод.
  • Презентація за формулою продажу вигоди. Як розказати про свій продукт (послугу) так, щоб клієнт відчув БАЖАННЯ КУПИТИ прямо зараз.
  • Як робити допродажі? Технологія розширення середнього чеку.

Практика (на занятті):

  • 2 практикуми для відпрацювання навичок.
  • Робота з професійним кейсом.
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

  • Чому клієнт заперечує? Природа та види заперечень.
  • Заперечення на етапі первинного контакту: "Не цікаво", "У нас вже є партнери", "Надішліть все на пошту". 
  • Як подолати будь-яке заперечення? 5 простих кроків.
  • 6 відтінків заперечення ДОРОГО. Прийоми та скрипти.
  • Формуючі питання - унікальний інструмент зняття складних заперечень.
  • "Я вже купую в інших" або "Чим ви краще?". Технологія відбудови від конкурентів. 

Практика (на занятті):

  • Практикум в командах.
  • Робота з професійним кейсом.
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

  • "Я подумаю!". Як не втратити клієнта на фінальному етапі? Технологія завершення угоди в залежності від типу клієнта.
  • Робота з клієнтом-маніпулятором. Основи складних перемовин.
  • Способи управління конфліктом за методом трансактного аналізу Е. Берна.
  • Технологія роботи із рекламацією. Як незадоволеного клієнта перетворити в прихильника вашої компанії та продукту?

Практика (на занятті):

  • Практичний кейс.
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Крок 1. Оплата

  • Ви можете оплатити курс на сайті, натиснувши кнопку "Придбати курс". Ви також можете вибрати функцію "Оплата частинами" (до 4-х місяців) и "Миттєва розстрочка" (до 25 місяців). Всі онлайн оплати проводяться через LiqPay (ПриватБанк).
  • Якщо ви хочете оплатити з будь-якого іншого банку - заповніть форму реєстрації. З Вами зв'яжеться менеджер та відправить реквізити для оплати.
  • Якщо ви хочете придбати курс більш ніж для однієї особи та отримати додаткову знижку - заповніть форму реєстрації. З Вами зв'яжеться менеджер та відправить реквізити для оплати (зі знижкою).
  • Якщо вам необхідний рахунок від ФОП - заповніть форму реєстрації. З Вами зв'яжеться менеджер та відправить реквізити для оплати.

Крок 2. Реєстрація

  • Після оплати надішліть свої контактні дані (Ім'я, телефон, email) через форму реєстрації або на пошту bst.com.ua@gmail.com
  • Після оплати, протягом 12 робочих годин з вами зв'яжеться менеджер та надасть всю організаційну інформацію.
  • За 3 дні до початку курсу буде створена група учасників в Телеграм, до якої вас долучить менеджер курсу.

Крок 3. Участь у курсі

  • За день до початку курсу менеджер нагадає вам про старт.
  • В день старту курсу буде розміщене посилання на ZOOM в групі учасників Телеграм.
  • Надалі всі посилання на заняття, записи занять, корисна література і т.д. буде розміщатись в групі учасників.

ПО БУДЬ-ЯКИХ ПИТАННЯХ з вами на зв'язку ваш менеджер: +38 (067) 304 80 97

Формат
Старт:
25 лютого 2024
Тривалість:
5 занять по 3 години (щосереди)
Час:
18:30 - 21:30
Сертифікат:
надається (електронний)
Формат:
заняття online в Zoom
Відео-запис занять:
так (доступ назавжди)

Викладачі

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління
  • 18 років в консалтингу за напрямками "Стратегія", "Менеджмент", "Система продажів"
  • PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління
  • 150+ проектів зі систематизації бізнесу
  • Навчив 1000+ власників та CEO
  • Навчив понад 15 000 менеджерів всіх рівнів

Олена Сокуренко
Олена Сокуренко
  • Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
  • 16 років у продажах.
  • 12 років в управлінні відділом продажів.
  • 10 років керую компанією.
  • Успішний досвід створення 14 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту, виробництво лакофарбових матеріалів, виробництво кабельно-провідникової продукції.

Вартість участі

6900 грн (замість 9200 грн) до 10 лютого

  • - 10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму
  • Діє спеціальна ціна при замовленні курсу для команди (щоб дізнатись подробиці, будь ласка, заповніть форму реєстрації)

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учасники курсу

Наталя Савченко

Наталя Савченко

Керівник відділу електронної комерції "Ощадбанк"

Если в целом взять, то у меня практически сейчас каждый звонок заканчивается перезвоном и встречей. То есть у меня «холостых» сейчас нет вообще. 

Даже если доходит до отправки на почту, то я приняла совет Игоря, касательно того, что перезваниваешь уже с вопросом "ознакомился – не ознакомился", вот эти моменты. Всё равно докручиваешь, чтобы передали: «А к кому мне обратиться? Кто на это влияет?".

Я до этого работала больше с бюджетной сферой, а сейчас именно работаю с хозяйственниками. Как ни странно, мне самой понравилось в таком формате, это на порядок интереснее. Ушел страх, потому что до этого у меня был какой-то страх коммуникаций, я думала: «А вот если я позвоню и мне скажут нет?» 

И главное, что я поняла, что еще очень важно себя записывать, слушать, слушать и слушать. Чем больше ты это делаешь, тем больше у тебя моменты (проблемные) уходят, и ты можешь пошутить... ты свободно себя ведешь, и собеседник, который слушает тебя с той стороны, он это тоже чувствует. Как-то так. Поэтому для меня курс очень полезный. Ну, прямо дуже!

(дивіться повний відео-відгук)

Антонюк Ярослава

Антонюк Ярослава

Власниця турфірми "Море Турів"

Зараз доходить до кінця моє навчання «Ефективний сейлз».

Буду багатослівною, бо знаю що це вам корисно. Йшовши на дане навчання я мала декілька відкритих і не ясних проблем. Вже з першого уроку я почала приміняти рекомендації, я багато тестувала, експериментувала. Результат вже почав виходити з другого тижня навчання, але після активної роботи над помилками, пробами…

Конверсія в продажах збільшилась! Я ці навики переклала на своїх менеджерів… наразі важко, бо всі ми привикли працювати по накатаній…

Рекомендую кожному, хто готови чути, слухати, впроваджувати рекомендації. Якщо Ви думаєте що ви ідеальний продавець і цей курс «такий як у всіх» то ідіть геть зі сфери продаж.

Залишу своє здивування бо спершу думала чого мене тут корисного навчать, і працюю над цим теж – залишивши заявку на курс, провівши мені презентацію, тут мене не дожимали до покупки а дали паузу… Цікава штука, і я протестую це, це ж такі дрібнички ніби а результат дають.

(дивіться повний відгук у відео-каруселі)

Олександр Васькевич

Олександр Васькевич

Продавець сільськогосподарської техніки

Хочеться багато сказати, оскільки за освітою я журналіст. Але буду дуже коротко, такі собі помітки зробив. Задавав собі питання, нащо брати курс у чудових людей Сокуренків, нащо платить? Іди в інтернет там все є, ну не все але багато чого…

Так от все-таки до чого ж потрібно платити гроші?...Просто коли ми в групі, всі разом, це як терапія, знаєте. Як клуб по інтересах, хтось виговорюється, хтось чує проблеми чи нюанси, задачі інших. Це ще мотивація - так, ми надихаємося один одним, наші ментори надихають! Слухаємо кожного. Доречі про довіру: класна фішка, я Вам скажу відверто. Я на минулому тижні втратив одного клієнта, знаєте, якось він пішов. Я згадав, боже, там же ж Ігор і Олена щось про довіру казали, і я просто вже так в кінці кинув (клієнту) фразу: «Я бачу, що не можу викликати довіру»…, і саме цікаве, що це спрацювало!

Мій косяк, я думаю, що багато кого теж – домашнє завдання. Олено, дуже Вам дякую, Ви в групі нагадуєте нам постійно про ці дзвінки, я думаю, що коли до Вас на наступний курс прийду, то я все-таки підготуюсь краще. Ви нагадуєте, Ви тримаєте нас, це дуже класно, рухаєте!

Тож дякую Вам, запрошуйте ще!

(дивіться повний відео-відгук)

Оксана Таран

Оксана Таран

Рієлтор

Во-первых, я вдохновляюсь нашей группой, потому что я вижу блеск в глазах... 

Недавно позвонила клиентке с предложение эксклюзива, и она такая: «Мы только через тебя будем продавать! Вот только через тебя!», и даты согласовали. 

Немножко привела свои знания в структуру, прослушала все-таки занятие Елены «Как пройти секретаря». Может, мне не всегда это и надо, но все-равно, настолько примеры креативны, что ты думаешь: «Ну я же могу поведение любое применить с клиентами. Там, где-то как-то, игриво, там где-то, более с напором. То-есть  техники применить можно. 

Поэтому чувствую себя более вдохновленной, более уверенной. Потому что немножко как-бы засиживаешься ты в профессии, вроде бы и все знаешь... но иногда лень, и себя немножко так распускаешь. А здесь с профессионалами пообщалась... Теперь понимаю, как презентовать свою услугу, как по цене рассказать более уверенно. И действительно надо тренироваться, поэтому беру обязательство себя записывать, анализировать. Спасибо Вам за этот курс!


Савчук Ірина

Савчук Ірина

Комерційний директор в корпорації «Гектар»

Висловлюємо подяку консультантам Ігорю Сокуренко і Олені Сокуренко за корпоративне навчання на тему «Техніки результативних продажів», проведене для нашої команди у березні 2023 року.

Наша компанія займається продажом добрив і засобів захисту рослин з 2015 року. До Ігоря та Олени вирішили звернутися, бо вже не раз співпрацювали з бізнес-школою BST Consulting, подобається підхід та завжди бачимо результати. 

Вирішили замовити індивідуальний тренінг для відділу продажів, тому що регулярно поповнюємо команду, часто беремо людей без досвіду, в яких достатньо мотивації але не вистачає знань. 

Результатами навчання повністю задоволені. Вони навіть перевищили наші очікування. Після третього заняття ми зрозуміли, що необхідно переробляти поточний план продажів, адже менеджери вже встигли його виконати! Тобто ми одразу побачили результати навчання. Дякуємо консультантам бізнес-школи BST Consulting Ігорю Сокуренко та Олені Сокуренко та розраховуємо на подальшу співпрацю.

(дивіться відео-відгук)

Миколаєва Ірина

Миколаєва Ірина

Директор у «Дім Техніки»

Дякую Ігорю, дякую Олено, за дуже цікавий матеріал,

який до всіх (співробітників) дійшов. Багато хто вже використовує отримані знання.

Нещодавно один з менеджерів був у відрядженні та нового клієнта дуже добре "обробив" саме за вашою технологією. Вже є результат, він відвантажився на непогану суму!

Інші менеджери, які пройшли ваше навчання, також вже застосовують нові технології у роботі з клієнтами. Залишилося втілити у життя скрипти. Я, гадаю, це не остання наша зустріч. Дякую!

(дивіться відео-відгук)

Вороненко Олена

Вороненко Олена

Менеджер у «Дім Техніки»

Хочу подякувати за дуже пізнавальні та цікаві курси.

Кожен урок був унікальним, кожен урок потім опрацьовувала.

Не все виходить, не можу поки що впоратися з деякими словами, емоціями.

Але я даю слово, що намагатимуся застосовувати отримані знання, і що ці курси не пройдуть даремно.

(дивіться відео-відгук)

Кирилюк Олексій

Кирилюк Олексій

Менеджер у «Новатек Електро»

Дякуємо за курс, було дуже багато корисної інформації. Я сам завантажую і прослуховую дзвінки і бачу, наскільки я виріс. 

На курсі я зрозумів, як правильно ставити питання, як правильно готуватися до діалогу, щоб не було глухих кутів з клієнтом. Мені це дуже допомагає. 

Дякую за всю інформацію, я обов'язково впроваджуватиму її в роботу.

(дивіться відео-відгук)

У нас навчаються співробітники компаній