СВІДОМІ ПРОДАЖІ

ЯК ЗАКРИВАТИ УГОДИ З ВИСОКИМ ЧЕКОМ, М'ЯКО КЕРУЮЧИ КЛІЄНТОМ

КУРС ОЛЕНИ ТА ІГОРЯ СОКУРЕНКО
(15 ПОТІК)
з 25 вересня 2024
ОНЛАЙН
Детальніше

У чому унікальність курсу?

  • Після курсу учасники збільшують власний дохід від 30% до 200% (в залежності від ніші).
  • Застосовується унікальний інструмент розвитку ваших компетенцій - на кожному занятті експерти аналізують аудіо-записи (або скриншоти) ваших комунікацій з клієнтом та дають індивідуальний зворотній зв'язок.
  • На вас чекають 5 живих онлайн занять.
  • 21 практичне завдання! Всі знання ви закріпите на практиці.
  • Навчання у групі до 15 осіб.
  • Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
  • Запис занять залишається вам назавжди!
  • В кінці курсу ви отримаєте Сертифікат.

За 5 інтенсивних занять ви навчитеся

  • "Закохувати" клієнта з першого контакту і викликати безумовну довіру до себе та свого продукту
  • Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного
  • Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання
  • Проблематизувати клієнта, в якого "і так все добре"
  • Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити
  • Знімати заперечення на всіх етапах продажу: «Дорого!», «Мені не цікаво», «Я вже з кимось працюю» та інші
  • Переконливо відповідати на питання "А чим ви краще за конкурентів?"
  • Дотискати на оплату клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки
  • Створювати Трансляційних клієнтів (тих, що вас рекомендують)

Програма

  • Формула вашого доходу.
  • Без яких вмінь та навичок ви ніколи не зробите продажі на високий чек? 
  • 7 кроків до продажу з ефектом WOW!
  • Підготовка до контакту. Збираємо Досьє на клієнта.
  • Кому та чому довіряють люди? Експерний підхід у продажах. Гіпнотична техніка переконання.
  • Як керувати емоційним тоном Клієнта? Техніка компліменту, техніка якоріння, техніка подарунку. 
  • 6 прийомів активного слухання. Як розговорити мовчазного клієнта?

Практика (на занятті):

  • Вступний Практикум "Зірка Команди".
  • Практикум в командах "Розслідування". Робота з кейсом. 
  • Практикум "Відкриті вуха".

Домашнє Завдання:

  • 13 прийомів для подолання бар'єру секретаря. Вихід на ОПР (факультативний відео-урок для тих, хто працює з холодними дзвінками).
  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

  • Чому ваш клієнт не готовий купувати "тут і зараз"? Етапи прийняття рішення. Як працювати з клієнтом на кожному етапі.
  • Питання як головний інструмент Продавця. Техніка роботи питаннями.
  • Які потреби хочуть задовільнити ваші клієнти? Емоційна та раціональна складова при прийнятті рішень.
  • Які питання необхідно обов'язково задати клієнту?
  • Типи Клієнтів за Референцією та Мотивацією, як з ними працювати.

Практика (на занятті):

  • Практикум "Задай питання на гарантоване ТАК".
  • Практикум в командах "Бриф Очікувань".
  • Демонстраційний кейс "Визнач тип мотивації".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). Мегатонни зворотнього зв'язку!

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

  • Чому ваша презентація не продає? Приклади успішних та провальних презентацій. Помилки, які ви робите.
  • Що насправді купує ваш клієнт? 
  • Презентація за формулою продажу вигоди. Як розказати про свій продукт (послугу) так, щоб клієнт відчув БАЖАННЯ КУПИТИ прямо зараз.
  • Таблиця порівняння з конкурентами. 

Практика (на занятті):

  • Демонстраційний практикум "Характеристика чи Оцінне судження?"
  • Практикум в командах "Презентуй свій продукт за формулою".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

  • Чому клієнт заперечує? Природа та види заперечень.
  • Як не втратити клієнта в перші 60 секунд? Заперечення на етапі первинного контакту: "Не цікаво", "У нас вже є партнери", "Надішліть все на пошту". Прийоми та приклад скриптів.
  • Як подолати будь-яке заперечення? 5 простих кроків.
  • Заперечення, на якому зривається 80% ваших угод! 6 відтінків заперечення ДОРОГО.
  • Формуючі питання - унікальний інструмент зняття складних заперечень.
  • "Я вже купую в інших" або "Чим ви краще?". Технологія відбудови від конкурентів.

Практика (на занятті):

  • Практикум в командах "Продай свій продукт та доведи, що він кращій за продукт конкурента".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

  • Що ви вже вмієте? Резюмування отриманих навичок.
  • "Я подумаю!". Як не втратити клієнта на фінальному етапі? Технологія завершення угоди в залежності від типу клієнта.
  • Як працювати з клієнтом-маніпулятором? Основи складних перемовин.
  • Способи управління конфліктом за методом трансактного аналізу Е. Берна.
  • 4 кроки успішного відпрацювання рекламації. Як повернути лояльність незадоволеного клієнта?

Практика (на занятті):

  • Практичний кейс "Рекламація від клієнта" (в парах на групі).
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Формат
Старт:
25 вересня 2024
Тривалість:
5 занять по 3 години (щосереди)
Час:
18:30 - 21:30
Сертифікат:
надається (електронний)
Формат:
заняття online в Zoom
Відео-запис занять:
так (доступ назавжди)

Викладачі

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.)
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

Олена Сокуренко
Олена Сокуренко
  • Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
  • 16 років у продажах.
  • 12 років в управлінні відділом продажів.
  • 10 років керую компанією.
  • Успішний досвід створення 14 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту, виробництво лакофарбових матеріалів, виробництво кабельно-провідникової продукції.

Вартість участі

160 € (або 6900 грн) до 11 вересня

210 € з 12 вересня


  • - 10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму
  • Діє спеціальна ціна при замовленні курсу для команди (щоб дізнатись подробиці, будь ласка, заповніть форму реєстрації)

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учасники курсу

Наталя Савченко

Наталя Савченко

Керівник відділу електронної комерції "Ощадбанк"

Если в целом взять, то у меня практически сейчас каждый звонок заканчивается перезвоном и встречей. То есть у меня «холостых» сейчас нет вообще. 

Даже если доходит до отправки на почту, то я приняла совет Игоря, касательно того, что перезваниваешь уже с вопросом "ознакомился – не ознакомился", вот эти моменты. Всё равно докручиваешь, чтобы передали: «А к кому мне обратиться? Кто на это влияет?".

Я до этого работала больше с бюджетной сферой, а сейчас именно работаю с хозяйственниками. Как ни странно, мне самой понравилось в таком формате, это на порядок интереснее. Ушел страх, потому что до этого у меня был какой-то страх коммуникаций, я думала: «А вот если я позвоню и мне скажут нет?» 

И главное, что я поняла, что еще очень важно себя записывать, слушать, слушать и слушать. Чем больше ты это делаешь, тем больше у тебя моменты (проблемные) уходят, и ты можешь пошутить... ты свободно себя ведешь, и собеседник, который слушает тебя с той стороны, он это тоже чувствует. Как-то так. Поэтому для меня курс очень полезный. Ну, прямо дуже!

(дивіться повний відео-відгук)

Антонюк Ярослава

Антонюк Ярослава

Власниця турфірми "Море Турів"

Зараз доходить до кінця моє навчання «Ефективний сейлз».

Буду багатослівною, бо знаю що це вам корисно. Йшовши на дане навчання я мала декілька відкритих і не ясних проблем. Вже з першого уроку я почала приміняти рекомендації, я багато тестувала, експериментувала. Результат вже почав виходити з другого тижня навчання, але після активної роботи над помилками, пробами…

Конверсія в продажах збільшилась! Я ці навики переклала на своїх менеджерів… наразі важко, бо всі ми привикли працювати по накатаній…

Рекомендую кожному, хто готови чути, слухати, впроваджувати рекомендації. Якщо Ви думаєте що ви ідеальний продавець і цей курс «такий як у всіх» то ідіть геть зі сфери продаж.

Залишу своє здивування бо спершу думала чого мене тут корисного навчать, і працюю над цим теж – залишивши заявку на курс, провівши мені презентацію, тут мене не дожимали до покупки а дали паузу… Цікава штука, і я протестую це, це ж такі дрібнички ніби а результат дають.

(дивіться повний відгук у відео-каруселі)

Олександр Васькевич

Олександр Васькевич

Продавець сільськогосподарської техніки

Хочеться багато сказати, оскільки за освітою я журналіст. Але буду дуже коротко, такі собі помітки зробив. Задавав собі питання, нащо брати курс у чудових людей Сокуренків, нащо платить? Іди в інтернет там все є, ну не все але багато чого…

Так от все-таки до чого ж потрібно платити гроші?...Просто коли ми в групі, всі разом, це як терапія, знаєте. Як клуб по інтересах, хтось виговорюється, хтось чує проблеми чи нюанси, задачі інших. Це ще мотивація - так, ми надихаємося один одним, наші ментори надихають! Слухаємо кожного. Доречі про довіру: класна фішка, я Вам скажу відверто. Я на минулому тижні втратив одного клієнта, знаєте, якось він пішов. Я згадав, боже, там же ж Ігор і Олена щось про довіру казали, і я просто вже так в кінці кинув (клієнту) фразу: «Я бачу, що не можу викликати довіру»…, і саме цікаве, що це спрацювало!

Мій косяк, я думаю, що багато кого теж – домашнє завдання. Олено, дуже Вам дякую, Ви в групі нагадуєте нам постійно про ці дзвінки, я думаю, що коли до Вас на наступний курс прийду, то я все-таки підготуюсь краще. Ви нагадуєте, Ви тримаєте нас, це дуже класно, рухаєте!

Тож дякую Вам, запрошуйте ще!

(дивіться повний відео-відгук)

Оксана Таран

Оксана Таран

Рієлтор

Во-первых, я вдохновляюсь нашей группой, потому что я вижу блеск в глазах... 

Недавно позвонила клиентке с предложение эксклюзива, и она такая: «Мы только через тебя будем продавать! Вот только через тебя!», и даты согласовали. 

Немножко привела свои знания в структуру, прослушала все-таки занятие Елены «Как пройти секретаря». Может, мне не всегда это и надо, но все-равно, настолько примеры креативны, что ты думаешь: «Ну я же могу поведение любое применить с клиентами. Там, где-то как-то, игриво, там где-то, более с напором. То-есть  техники применить можно. 

Поэтому чувствую себя более вдохновленной, более уверенной. Потому что немножко как-бы засиживаешься ты в профессии, вроде бы и все знаешь... но иногда лень, и себя немножко так распускаешь. А здесь с профессионалами пообщалась... Теперь понимаю, как презентовать свою услугу, как по цене рассказать более уверенно. И действительно надо тренироваться, поэтому беру обязательство себя записывать, анализировать. Спасибо Вам за этот курс!


Савчук Ірина

Савчук Ірина

Комерційний директор в корпорації «Гектар»

Висловлюємо подяку консультантам Ігорю Сокуренко і Олені Сокуренко за корпоративне навчання на тему «Техніки результативних продажів», проведене для нашої команди у березні 2023 року.

Наша компанія займається продажом добрив і засобів захисту рослин з 2015 року. До Ігоря та Олени вирішили звернутися, бо вже не раз співпрацювали з бізнес-школою BST Consulting, подобається підхід та завжди бачимо результати. 

Вирішили замовити індивідуальний тренінг для відділу продажів, тому що регулярно поповнюємо команду, часто беремо людей без досвіду, в яких достатньо мотивації але не вистачає знань. 

Результатами навчання повністю задоволені. Вони навіть перевищили наші очікування. Після третього заняття ми зрозуміли, що необхідно переробляти поточний план продажів, адже менеджери вже встигли його виконати! Тобто ми одразу побачили результати навчання. Дякуємо консультантам бізнес-школи BST Consulting Ігорю Сокуренко та Олені Сокуренко та розраховуємо на подальшу співпрацю.

(дивіться відео-відгук)

Миколаєва Ірина

Миколаєва Ірина

Директор у «Дім Техніки»

Дякую Ігорю, дякую Олено, за дуже цікавий матеріал,

який до всіх (співробітників) дійшов. Багато хто вже використовує отримані знання.

Нещодавно один з менеджерів був у відрядженні та нового клієнта дуже добре "обробив" саме за вашою технологією. Вже є результат, він відвантажився на непогану суму!

Інші менеджери, які пройшли ваше навчання, також вже застосовують нові технології у роботі з клієнтами. Залишилося втілити у життя скрипти. Я, гадаю, це не остання наша зустріч. Дякую!

(дивіться відео-відгук)

Вороненко Олена

Вороненко Олена

Менеджер у «Дім Техніки»

Хочу подякувати за дуже пізнавальні та цікаві курси.

Кожен урок був унікальним, кожен урок потім опрацьовувала.

Не все виходить, не можу поки що впоратися з деякими словами, емоціями.

Але я даю слово, що намагатимуся застосовувати отримані знання, і що ці курси не пройдуть даремно.

(дивіться відео-відгук)

Кирилюк Олексій

Кирилюк Олексій

Менеджер у «Новатек Електро»

Дякуємо за курс, було дуже багато корисної інформації. Я сам завантажую і прослуховую дзвінки і бачу, наскільки я виріс. 

На курсі я зрозумів, як правильно ставити питання, як правильно готуватися до діалогу, щоб не було глухих кутів з клієнтом. Мені це дуже допомагає. 

Дякую за всю інформацію, я обов'язково впроваджуватиму її в роботу.

(дивіться відео-відгук)

У нас навчаються співробітники компаній