SMM МАРКЕТИНГ

ВСЕ ПРО ПРОДАЖІ В ІНТЕРНЕТІ
Літо 2022
Одеса
Докладніше

Цей курс для вас, якщо ви

ВЛАСНИК, КЕРІВНИК

  • Налагодите процес маркетингу у компанії
  • Зможете контролювати співробітників та підрядників за допомогою конкретних вимірних KPI
  • Почнете відбивати вкладені в рекламу гроші
  • Збільшете прибуток від інтернет-продажів

ДІЮЧИЙ МАРКЕТОЛОГ

  • Глибоко розберетеся у SMM-просуванні
  • Опануєте нові digital-підходи
  • Подивитеся на маркетинг очима власника та зрозумієте, як стати спеціалістом, за яким полюватимуть роботодавці

ПІДПРИЄМЕЦЬ-ПОЧАТКІВЕЦЬ

  • Розробите digital-стратегію просування свого бізнесу
  • Налаштуєте прибутковий маркетинг без агенцій та великих бюджетів

ЛЮДИНА, БАЖАЮЧА ОТРИМАТИ ЗАТРЕБУВАНУ ПРОФЕСІЮ

  • Отримаєте професію SMM-маркетолога, затребувану у всьому світі
  • Зможете дорого продавати свої знання та навички

За 2,5 місяці інтенсивного навчання ви:

  • розробите стратегію просування бізнесу в digital-середовищі
  • налагодите систему прибуткового маркетингу
  • отримаєте зрозумілі KPI для оцінки співробітників та підрядників
  • глибоко розберетеся та освоїте інструменти SMM-маркетингу: навчитеся створювати комунікаційну стратегію та контент-план; налаштовувати автоматизовану вирву продажів; створювати посадкові сторінки в Tilda, запускати таргетовану рекламу в соціальних мережах, організовувати продажі через чат-боти
  • зможете створювати продаючий контент і візуал
  • навчитеся просувати «з нуля» будь-які бренди та проекти

Переваги курсу

  • Викладачі практики. Наші викладачі працюють у великих IT та Digital компаніях
  • Безлімітний доступ до відеозаписів занять. Ви можете у будь-який час освіжити свої знання
  • Малокомплектні групи. Набираємо до 12 осіб
  • Постійна підтримка учнів. Закритий телеграм чат з викладачами. Оперативні відповіді на запитання та допомогу з домашніми завданнями
  • Домашнє завдання з перевіркою. Ви глибоко поринете в digital-маркетинг, виконуватимете завдання та отримуватиме зворотній зв'язок від викладачів
  • Затребуваний сертифікат. Понад 20 років бізнес-школа BST Consulting випускає висококласних спеціалістів. Роботодавці полюють за нашими випускниками

Програма

  1. Оффлайн vs онлайн, порівняння підходів традиційного маркетингу та інтернет-маркетингу
  2. Канали та способи просування в інтернеті/цифровому середовищі. Основи SEO, PPC, E-mail маркетингу, месенджер-маркетингу, партнерського та inbound маркетингу.
  3. Воронка продажів. Автоматизована вирва продажів. Карта шляху клієнта
  4. Бренд
  5. SMM: специфіка просування у соціальних мережах

  1. Комунікаційна стратегія
  2. Позиціювання
  3. Цільова аудиторія (сегментація, портрет клієнта, болі та інсайти)
  4. Аналіз конкурентів (як знайти; інструменти для аналізу – Popsters, Livedune, Бібліотека реклами Facebook)

  1. Види та цілі контенту
  2. Рубрикатор
  3. Контент-план
  1. Текст як інструмент впливу
  2. Основні помилки та стратегії в роботі над текстом
  3. Текст у соціальних мережах (структура, ідеї, сервіси)

  1. Як продає зображення
  2. Оформлення бізнес-сторінки у Facebook (аватар; обкладинка; пости)
  3. Оформлення профілю в Instagram (аватар, актуальні історії, план сітки)

  1. Функціонал Facebook (особиста сторінка, бізнес-сторінка, група, захід)
  2. Business Suite
  3. Основи Business-Manager

  1. Особливості бізнес-профілю
  2. Ім'я/опис профілю
  3. Формати контенту:
  4. Стрічка (фото, відео (IGTV/Reels), карусель)
  5. Сторіс (гейміфікація та залучення)
  6. Способи просування (у тому числі: хештеги; конкурси; інструменти для маслайкінгу та масфоловінгу; запуск реклами через кнопку “Просувати”)
  1. Створення та налаштування профілю
  2. Створення та налаштування бізнес-сторінки
  3. Прив'язка Instagram до бізнес-сторінки
  4. Доступи до бізнес-сторінки
  5. Активація та налаштування Рекламного кабінету
  6. Додавання способу оплати
  7. Business Manager - створення, налаштування, доступи
  1. Аналіз цільової аудиторії
  2. Створення пікселя
  3. Види та створення користувальницької аудиторії
  4. Створення збереженої аудиторії
  5. Створення схожої аудиторії
  6. Структура рекламної кампанії
  1. Навігаційна панель кабінету
  2. Рекламні цілі та оптимізація
  3. Група оголошень
  4. Графік показу реклами та бюджет
  5. Вибір та створення аудиторій
  6. Місця розміщення реклами
  1. Формати оголошень
  2. Створення оголошень
  3. Створення лід форми
  4. Шаблон повідомлення
  5. Запуск та аналіз рекламної кампанії
  1. Принципи посадкових сторінок (що таке «посадкова сторінка», завдання та переваги)
  2. Конструктори (Wix, Weblium, Tilda)
  3. Формат воркшопу: технічні налаштування посадкової сторінки на прикладі конструктора Tilda
  1. Навіщо чат-боти бізнесу?
  2. Сценарій чат-бота
  3. ManyChat – платформа для створення чат-боту
  1. Функціонал Telegram: канали та групи
  2. Формат воркшопу: Підключення бота для публікацій у каналі
  3. Чат-бот Telegram (функціонал, платформи для створення SendPulse/BotMother)
  1. Розпакування особистості (що це таке і кому це треба)
  2. Репутація та охоплення
  3. Вибір майданчиків
  1. Негатив. Типи та відпрацювання
  2. Робота з лідерами думок (як вибрати блогера/майданчик для реклами)
  1. Зони відповідальності СММ-фахівця
  2. KPI (ключові показники ефективності)
  3. Статистика, звіти та аналіз
Формат
Старт:
17 травня
Тривалість:
17 занять по 2 години
Час:
Ср. (18:30 - 21:30) Пт. (19:30 - 21:30)
Сертифікат:
надається
Формат:
аудиторні заняття
Адреса проведення:
м. Одеса, вул. Велика Арнаутська 2а, оф 206

Викладачі

Ольга Чекмаєва
Ольга Чекмаєва
  • Чинний PR та SMM сервісів Pho.to (PhotolLab; ToonMe)
  • У сфері інтернет-маркетингу 10+років
  • Закінчила кафедру журналістики; два роки пропрацювала у редакції газети
  • Працювала журналістом, копірайтером, SMM-фахівцем, digital project-менеджером у сфері B2B
  • 2 роки працювала в "Netpeak", спочатку копірайтером, потім у відділі SMM та орг. відділі 8P
  • Люблю тексти, стратегії, аналітику та ефективність виконаної роботи
Володимир Цушко
Володимир Цушко
  • Практикуючий фахівець із таргетованої реклами.
  • Провів 80+ консультацій для власників бізнесу.
  • У рік відкручую понад 200 000 $ рекламного бюджету.

Вартість

7500 грн до 12.07

8500 грн с 13.07

9000 грн до 15.07


  • 10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть наші учні

Скрипник Ксения

Скрипник Ксения

Владимир, ты крутой преподаватель! Получила возможность пообщаться с тобой, 
чему очень рада. Таргет - бесконечно интересное направление, в чем ты меня убедил! 
Ты легко и информативно делился своими знаниями.  Ты показал, что настоящим 
профессионалом стать просто! Твои уроки по таргету проходили на одном дыхании, 
и это круто. Рекламный кабинет в Фэйсбуке для меня, частично, стал родным и простым, 
хотя до твоих уроков я думала иначе. Спасибо з курс! Рада знакомству)
Dasha Svider

Dasha Svider

Владимир, хотела сказать огромное спасибо за доступную инфомацию 
и индивидуальный подход к каждому, кто чего-то недопонял. 
Никогда не думала, что за 2 месяца можно освоить таргет с нуля, 
но вы показали, что это реально! Очень понравилось то, что в случае 
каких-либо проблем с пониманием материала, всегда можно обратиться к Вам. 
Еще раз спасибо за курс и за возможность работать в сфере таргетинга!

У нас навчаються співробітники компаній