ЕФЕКТИВНИЙ СЕЙЛЗ

ПРАКТИЧНИЙ КУРС З ТЕХНІК АКТИВНИХ ПРОДАЖІВ (7 ПОТІК)
Літо 2022
Одеса
Детальніше

Цей курс для вас, якщо ви

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ
  • Виведете свій торговий персонал на новий рівень
  • Істотно збільшите обсяги продажів
  • Створите єдині стандарти комунікації з клієнтами
  • Забезпечите максимальну конверсію на кожному етапі продажів
ДОСВІДЧЕННИЙ МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖІВ
  • Опануєте нові грані майстерності продажів
  • Розкладете «по полицях» свої знання
  • Якісно підвищите конверсію дзвінків та зустрічей
  • Вийдете на лідерський рівень особистого доходу у своєму сегменті
МЕНЕДЖЕР-ПОЧАТКІВЕЦЬ З ПРОДАЖУ

  • Оволодієте ключовими навичками продажів
  • Навчитеся правильно вступати в контакт, виявляти потреби клієнта і робити «продаючу» презентацію
  • Отримаєте відповіді на найпоширеніші заперечення клієнтів
  • Зможете в короткий термін вийти на високий рівень доходу

ФАХІВЦІВ, ФРІЛАНСЕР
  • Навчитеся викликати довіру у замовників та партнерів
  • Навчитеся виявляти справжні потреби замовника
  • Оволодієте навичкою презентації вашої послуги (продукту)
  • Дізнаєтесь, як зняти будь-які заперечення замовника
  • Зможете доводити 90% запитів до рельної угоди

У чому унікальність курсу?

  • Експерти слухають аудіо-записи ваших дзвінків (зустрічей) на кожному занятті та дають розгорнутий зворотний зв'язок.
  • Курс практичний! 70% часу займають групові вправи, ігри, робота з кейсами.
  • Навчання у групі до 12 осіб.
  • Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
  • 75% учасників окупають вартість курсу після 3-го заняття.

За 5 інтенсивних занять ви навчитеся

  • Грамотно вступати в контакт із клієнтом і викликати безумовну довіру
  • Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного
  • Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання
  • Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити
  • Знімати заперечення будь-якого рівня складності на всіх етапах продажів
  • Дожимати клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки

Програма

  1. Етапи продажів.
  2. Кому та чому довіряють люди? Авторитетний (експертний) підхід у продажах.
  3. Підготовка до зустрічей (дзвінків) з клієнтом. Робота з емоційним термоментром: техніка компліменту, техніка «подарунка», якорення клієнта.
  4. 7 прийомів активного слухання.
  5. Типи клієнтів та вміння працювати з ними. Техніки приєднання.
  6. Подолання бар'єру секретаря (13 прийомів). Вихід ОПР.

  1. Етапи ухвалення рішення клієнтом. Як працювати з ним на кожному етапі?
  2. Типи запитань. Техніка роботи питаннями.
  3. Що ми повинні обов'язково дізнатися про клієнта та його очікування? Запитання на заповнення Брифа очікувань клієнта.

  1. Як люди думають?
  2. Що купують ваші клієнти? Потреби та вигоди.
  3. Види вигод.
  4. Презентація з урахуванням виявлених потреб.
  5. Презентація за формулою продажу вигоди.
  6. Магічне слово, що заважає вашим продажам.

  1. Звідки беруться заперечення?
  2. Види заперечень. Емоційні та раціональні заперечення. Як із ними працювати?
  3. Заперечення «Нас це не цікавить», «Надішліть все на пошту». Прийоми та скрипти.
  4. «У нас вже є партнери». Прийоми та скрипти.
  5. Схема «5 кроків роботи із запереченнями».
  6. Заперечення «Я не куплю, тому що ...». Прийоми та скрипти.
  7. Заперечення «Дорого». Торги за ціною.

  1. Базові техніки завершення угоди.
  2. Техніка «Дорожня карта».
  3. Способи завершення угоди, залежно від типу клієнтів.
  4. Чому виникає конфлікт?
  5. Техніки управління конфліктом методом трансактного аналізу Е. Берна.
  6. Технологія роботи із рекламацією.

Формат
Старт:
літо 2022
Тривалість:
5 занять по 3 години
Час:
18:30 - 21:30
Сертифікат:
надається
Формат:
аудиторні заняття
Адреса проведення:
м. Одеса, вул. Велика Арнаутська 2а, оф 206

Викладачі

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.)
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 15000 тренінг-годин, навчив понад 9000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

Олена Сокуренко
Олена Сокуренко
  • Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
  • 14 років у продажах.
  • 11 років в управлінні відділом продажів.
  • 8 років керую компанією.
  • Успішний досвід створення 10 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту.

Вартість участі

4900 грн ранній квиток

5900 грн у день початку курсу


  • - 10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учасники курсу

Миколаєва Ірина

Миколаєва Ірина

Директор у «Дім Техніки»

Дякую Ігорю, дякую Олено, за дуже цікавий матеріал,

який до всіх (співробітників) дійшов. Багато хто вже використовує отримані знання.

Нещодавно один з менеджерів був у відрядженні та нового клієнта дуже добре

"обробив" саме за вашою технологією. Вже є результат, він відвантажився на непогану суму!

Інші менеджери, які пройшли ваше навчання, також вже застосовують нові технології

у роботі з клієнтами. Залишилося втілити у життя скрипти. Я, гадаю, це не остання наша зустріч. Дякую!



(дивіться відео-відгук)

Вороненко Олена

Вороненко Олена

Менеджер у «Дім Техніки»

Хочу подякувати за дуже пізнавальні та цікаві курси.

Кожен урок був унікальним, кожен урок потім опрацьовувала.

Не все виходить, не можу поки що впоратися з деякими словами, емоціями.

Але я даю слово, що намагатимуся застосовувати отримані знання, і що ці курси не пройдуть даремно.

(дивіться відео-відгук)

Кирилюк Олексій

Кирилюк Олексій

Менеджер у «Новатек Електро»

Дякуємо за курс, було дуже багато корисної інформації. Я сам завантажую і прослуховую дзвінки і бачу, наскільки я виріс. На курсі я зрозумів, як правильно ставити питання, як правильно готуватися до діалогу, щоб не було глухих кутів з клієнтом. Мені це дуже допомагає. Дякую за всю інформацію, я обов'язково впроваджуватиму її в роботу.

(дивіться відео-відгук)

У нас навчаються співробітники компаній