ШКОЛА CEO

ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ПРИБУТКУ ТА МАСШТАБУВАННЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

14 занять + 2 Master Mind
більше 40 практичних завдань
Тестування MT
Бібліотека CEO: 50+ інструментів та шаблонів
з 24 квітня 2025
ОНЛАЙН
Докладніше

Цей курс для вас, якщо ви

ВЛАСНИК БІЗНЕСУ

  • Сконцентруєтесь на Стратегії та Масштабуванні вашого бізнесу.
  • Вивільните час з операціонки для стратегічного розвитку.
  • Сформуєте чітку бізнес-стратегію.
  • Вибудуєте Бачення довгострокового розвитку бізнесу в умовах невизначеності.
  • Забезпечите створення конкурентних переваг для вашого бізнесу.
  • Забезпечите досягнення Стратегічних цілей через звʼязок з операційними бюджетами.

КЕРІВНИК БІЗНЕСУ
  • Вибудуєте системний бізнес, який зростає та підвищує прибуток.
  • Збільшите прибуток в умовах зростаючих витрат.
  • Забезпечите зростання клієнтської бази та налагодження продажів.
  • Навчитеся керувати фінансами з погляду СЕО.
  • Зробите бізнес прозорим за допомогою дашбордів, які відповідають потребам вашого бізнесу.
  • Позбудетеся касових розривів, ефективно управляючи оборотним капіталом.
ТОП-МЕНЕДЖЕР

  • Зрозумієте цілі та завдання позиції СЕО.
  • Здобудете всі необхідні знання та компетенції СЕО у найкоротші терміни.
  • Станете більш цінним керівником для своєї компанії.
  • Підвищите свої управлінські компетенції.
  • Визначите власні точки зростання.
  • Отримаєте чітке розуміння свого зростання в кар’єрі.

КЕРІВНИК-ПОЧАТКІВЕЦЬ
  • Підвищите свої управлінські компетенції.
  • Визначите власні точки зростання.
  • Отримаєте розуміння свого кар’єрного зростання.
  • Зрозумієте, як генерувати нові бізнес-ідеї для зростання та масштабування бізнесу.
  • Знайдете нові точки зростання бізнесу та навчитеся впроваджувати їх без опору команди.
  • Опануєте всі ключові компетенції СЕО, відпрацювавши їх на бізнес-кейсах.

У чому унікальність курсу?

  • 80% практики! Рішення конкретних бізнес-задач: від розробки Бізнес-стратегії, продажів, маркетінгу, планування бюджетів та дашбордів - до підвищення прибутку. Курс охоплює всі основні аспекти бізнесу.
  • Фокус на Х-кратне зростання бізнесу та прибутку за допомогою готових рішень та шаблонів.
  • Груповий формат та Мастер-майнди. Можливість обмінюватися досвідом та отримувати зворотний зв'язок від колег.
  • Ви пройдете тестування на визначення вашого особистого Мотиваційного Типу та зможете протестувати свою Команду, що допоможе побудувати оптимальну систему мотивації та індивідуального стимулювання. 
  • Станете членом закритої Телеграм-групи, де зможете спілкуватись зі спікерами та іншими учасниками. 
  • Учасники курсу: власники бізнесів, CEO, технічні та операційні директори (CTO, COO), Head of Sales, директори зі стратегічних партнерств, Product Owners, Team Leads, Project Managers, HRs, People Partners, Recruiters, Heads of Operations, IT and People, L&D Managers.

За 3 місяці інтенсивного навчання ви

  • Дізнаєтесь, як забезпечити Системність бізнесу. Вибудуєте Бачення та стратегію довгострокового розвитку бізнесу в умовах невизначеності
  • Винайдете як збільшити прибуток та забезпечите Х-кратне зростання бізнесу в умовах зростаючих витрат
  • Забезпечите адаптування бізнесу до нових реалій ринку за рахунок гнучких бізнес-моделей
  • Навчитесь планувати та переносити стратегічні цілі в операційні річні та щомісячні бюджети, а також KPI
  • Зробите бізнес прозорим, навчитесь керувати фінансами та контролювати бізнес за допомогою дашбордів
  • Навчитесь ефективно делегувати, керувати власною ефективністю, визначати Пріоритети
  • Оптимізуєте ключові бізнес-процеси та внесете необхідні покращення в усіх сферах бізнесу
  • Навчитесь визначати KPI для топ-менеджменту та повʼязувати оплату праці з результатами бізнесу
  • Навчитесь формувати сильну команду та мотивувати, спираючись на мотиваційний тип кожного співробітника

Програма

Заняття 1. Ввідне заняття-знайомство з керівниками/власниками та їх бізнесом

  • Сутність і базові принципи управління організацією.
  • Визначення життєвого циклу компанії. Де знаходиться ваш бізнес з точки зору «Життєвого циклу компанії».
  • Трансформація бізнесу. Екстремальне Парето в бізнесі: які 5% зусиль забезпечать 95% результатів.
  • Постановка амбітної мети по зростанню вашого бізнесу.
  • Gap аналіз. Розриви та як ми їх будемо долати.

Кейси:

  • Визначення Життєвого циклу компанії та проблем, які їй притаманні.
  • Формулювання Амбітної цілі бізнесу по зростанню в 2025 році.
  • Gap-аналіз розриву для досягнення цілей і напрямки, за рахунок яких будемо долати розрив.


За дослідженням Bain & Company (# 4 в світи консалтингу), Бізнес стратегія - інструмент №1 в світі у CEO, а BSC інструмент - №3 для реалізації бізнес-стратегії.

Заняття 2. Як забезпечити зростання та розвиток бізнесу

  • Оцінка стратегічних можливостей і бар'єрів прибуткового зростання та розвитку бізнесу.
  • Визначаємо стратегічні можливості та барєри зростання.
  • Організаційна діагностика компанії/Експрес-аналіз вашого бізнесу «Як є…» та модель «Як треба».
  • Де компанія буде заробляти гроші:

- Які сегменти клієнтів є стратегічно важливими і з якими ми плануємо зростати.

- На яких ринках/регіонах ми плануємо працювати (які найбільш привабливі).

- Які продукти та послуги дозволять нам забезпечити зростання.

  • Визначення ТОП-проблем та Сфер, які потребують покращень. Ключові бар'єри зростання:

- Неактивний відділ продажів? / Немає спеціалістів у продажах?

- Проблема з менеджментом? / Чи проблема з людьми?

- Проблема з показниками? / Проблема з фінансами? / Проблема із продуктом?

- Ринок не росте?

Кейси:

  • Пошук стратегічно важливих сегментів клієнтів.
  • Пошук стратегічно важливих ринків та регіонів збуту.
  • Які продукти дозволять зростати.
  • Опитувальник: що перешкоджає зростанню бізнесу; Вікно Можливостей. 
  • Експрес-аналіз бізнесу та Стратегічна діагностика у ключових напрямках.
  • Напрямки Х-кратного зростання продажів та N-кратного зростання прибутку.

Заняття 3. Розробка та формування Бізнес-Стратегії (Частина 1)

Ви навчитеся створювати стратегію розвитку компанії, формувати конкурентні переваги, планувати ресурси та реалізацію. Зможете прогнозувати розвиток ринку та збільшити прибуток бізнесу.

  • Розробка бачення та стратегії розвитку компанії.
  • Визначення точок зростання, карта заростання.
  • Формування Стратегічних цілей в Перспективах: «Фінанси», «Клієнти».
  • Переведення Стратегії бізнесу на операційний рівень: щорічні, щоквартальні, щомісячні, щотижневі цілі бізнесу в перспективах "Фінанси" та "Клієнти".

Кейси:

  • Формування стратегічних цілей в 2-х перспективах.
  • Формування Стратегічної Карти.
  • Формування конкурентної переваги.
  • Формування проектів реалізації Стратегії в 2-х напрямках.
  • План дій, відповідальні, терміни.

Заняття 4. Розробка та формування Бізнес-Стратегії (Частина 2)

  • Формування Стратегічних цілей в Перспективах «Процеси» та «Персонал».
  • Переведення Стратегії бізнесу на операційний рівень: щорічні, щоквартальні, щомісячні, щотижневі цілі бізнесу.
  • Розбиття стратегії на етапи та складання «дорожньої карти» її реалізації. Як складати презентацію проекту.
  • Проекти зростання (Сфери, які потребують покращень, Коло підтримки ТОП-3 та їх мотивація, Команда чемпіонів, Команда Х-кратного зростання продажів та залучення клієнтів, Команда зростання прибутку, Команди конкурентної переваги). Короткий План щорічного зростання.

Кейси:

  • Формування стратегічних цілей в 2х перспективах (Процеси, Персонал).
  • Формування Стратегічної Карти.


Заняття 5. Ціннісна пропозиція, канали лідогенерації, канали продажів, план продажів

  • Детальний опис цільових клієнтських сегментів.
  • Формулювання ціннісної пропозиції для кожного цільового сегмента.
  • Визначення конкурентних переваг, програма дій по їх створенню.
  • Визначення каналів та моделі просування для цільових клієнтів.
  • Визначення методів лідогенерації.
Кейси:

  • Сформулюйте ціннісну пропозиції для своїх цільових сегментів.
  • Визначте конкурентні переваги. Скрипт тексту переваг для вашого сайту та продавців.
  • Визначте основні канали лідогенерації. Прогноз плану генерації лідів, конверсії та середнього чеку для кожного з каналів.

Заняття 6. Операційна модель продажів. Стандарти, регламенти, найм та розвиток персоналу

  • Визначення моделі та каналів продажу.
  • Формування структури відділу продажів. Розподіл зон відповідальності.
  • Опис стандартів комерційної активності.
  • Планування та набір торгового персоналу.
  • Вибудова системи морального та матеріального стимулювання продавців.
  • Модель адміністрування продажів.
  • CRM як панель керування для керівника та менеджерів відділу продажів.

Кейси:

  • Сформуйте штат та організаційну структуру відділу продажів.
  • Визначте модель матеріального стимулювання продавців.
  • Пропишіть перелік базових регламентів для відділу продажів.


Заняття 7. Кращі способи керування фінансовими результатами бізнесу по крокам


  • Дашборд СЕО для контролю за бізнесом. Найважливіші «контрольні точки».
  • Про що говорять цифри вашого бізнесу. Аналіз ефективності бізнесу. Модель DuPont.
  • Які сигнали про небезпеку не варто ігнорувати.
  • Як контролювати бізнес: огляд та аналіз управлінських звітів P&L, CF, BS.
  • Де гроші? Чому прибуток є, а грошей нема.Як за допомогою звітів визначити, куди подівся прибуток.
  • Фінансова стратегія бізнесу та Управлінська облікова політика, які варто затверджувати CEO.
  • Роль CFO в залежності від рівня розвитку компанії.

Кейси:

  • Розрахунок золотого правилу економіки.
  • Розрахунок та оцінка ефективності бізнесу.
  • Оцінка фінансового лівериджу та кризи банкрутства.
  • Оцінка, коли можна брати кредити.
  • Розрахунок відмінності суми прибутку та грошей.

Заняття 8. Система планування, цілі / бюджети з погляду СЕО, в часи невизначеності

  • Як спланувати показники бізнесу. Просто та коротко для CEO: Планування прибутків та грошових потоків; Планування дивідендів, капітальних інвестицій та нерозподіленого прибутку.
  • Фінансова модель бізнесу за 3-ма сценаріями та розрахунок потреби у фінансуванні.
  • Директиви для керівників для Планування бюджетів. Роль СЕО в бюджетному процесі.
  • Хто за які показники відповідає в компанії, KPI та матриця фінансової відповідальності.
  • Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів.
  • Життя без касових розривів для СЕО. Просте та швидке Планування надходжень та виплат.
  • Короткострокове та довгострокове планування CF. Платіжний календар.

Кейси:

  • Розрахунок потреби у фінансуванні бізнесу.
  • Розрахунок показника Збалансованого зростання.
  • Розрахунок чистого оборотного капіталу та скільки грошей буде авторе інвестовано.
  • Прогнозування продажів та індекс сезонності.
  • Планування прибутку, дивідендів та CAPEX.
  • Бюджет руху грошових потоків та платіжний календар.

Заняття 9. Як підвищити прибуток в бізнесі. Професійне ціноутворення з погляду СЕО та власника бізнесу

  • Ціни та прибуток, як забезпечити максимальний можливий прибуток бізнесу. Як оптимізація системи ціноутворення може забезпечити компанії збільшення прибутку від 20% до 45%+
  • Еластичність попиту.
  • Модель прибутку компанії. Яке ціноутворення забезпечить максимальний прибуток бізнесу.
  • Як максимізувати прибуток товарних категорій та окремих SKU за допомогою ціноутворення.
  • Оптимізатор прибутку на рівні SKU та категорій.
  • Стратегії ціноутворення.
  • Звіти та відстеження динаміки показників.

Кейси:

  • Розрахунок моделі зміни / підвищення цін та вплив на прибуток компанії.
  • Розрахунок еластичності попиту.
  • Розрахунок оптимального ціноутворення для Max прибутку.


Заняття 10. Круг Управління. Прийняття та виконання рішень

  • Як виміряти керованість компанії і підрозділу.
  • Круг Управління. Основні функції керівника.
  • Сутність управлінського рішення. Етапи прийняття рішення.
  • Види та горизонти управлінських рішень.
  • Факторний аналіз як інструмент відпрацювання альтернатив.
  • План як шлях виконання Рішення та досягнення Цілі.
  • Система контролю – ключовий інструмент забезпечення виконання рішення.
  • Етапи та інструменти контролю.
  • Методи розвиваючого та мотивуючого зворотного зв’язку. Мистецтво конструктивної критики.

Кейс:

  • Прийміть рішення щодо досягнення планових показників.
  • Оформіть план заходів по його виконанню.
  • Надайте розвиваючий зворотній зв'язок недостатньо ефективному співробітнику.


Заняття 11. Нематеріальна мотивація. Типологічна концепція Герчікова


  • Робітник та Керівник – конфлікт Цілей та очікувань.
  • Моделі поведінки працівників. Типологічна концепція В. І. Герчикова.
  • Види мотивації та мотиваційні типи працівників.
  • Діагностика індивідуальних мотиваційних типів підлеглих.
  • Можливості керівника щодо стимулювання співробітників. Чому той самий стимул одного співробітника мотивує, а іншого демотивує?
  • Що впливає на лояльність працівників та допомагає нам їх утримати?

Кейс:

  • Визначте стимули для кожного мотиваційного типу.
  • Поставьте завдання підлеглому, виходячи з його мотиваційного типу.

Заняття 12. Матеріальна мотиваціяї. KPI для кожного підрозділу та співробітника

  • Як побудувати систему KPI-мотивації, орієнтованої на прибуток.
  • Як виміряти 3D оцінка результативності співробітників.
  • Як впроваджувати KPI-мотивацію в компанії та отримувати максимальну віддачу.
  • Як мінімізувати конфлікти між підрозділами.
  • Як впроваджувати KPI, коли є складнощі з визначенням норм.
  • Визначення структури постійної та змінної частини.
  • Ситуація: у компанії прибутку немає, а всі заробили премії.

Кейси:

  • Хто за що відповідає: побудова матриці фінансової відповідальності.
  • Визначення KPI для доход утворюючих підрозділів.
  • Визначення KPI для сервісних підрозділів на прикладі бухгалтерії та фінслужби.
  • Визначення KPI для проектних команд.


Заняття 13. Концепція лідерства. Емоційний інтелект лідера

  • Влада, вплив, відповідальність.
  • Сучасні концепції лідерства. Лідер: слуга чи пан?
  • Закони лідерства. Лідер та команда.
  • Місія та чесноти лідера. Особиста Конституція.
  • Емоційний інтелект Лідера. Як посилити свою стресостійкість.

Вправа: 

  • В чому моя "родзинка"? Що мене надихає? Що я ціную?
  • ДЗ: Моя особиста конституція.


Заняття 14. Тайм-менеджмент для Керівника. Принципи та техніки делегування

  • Місія, цінності, цілі керівника.
  • Співвідношення власних та чужих цілей, на які ви працюєте. Як визначити пріоритети.
  • Аудит власної ефективності. Техніка хронометражу та обліку часу.
  • Методика планування цілей та завдань. Співвідношення запланованих та спонтанних завдань.
  • Особистий робочий стиль та його вплив на управління.
  • Принципи делегування. Психологічні бар’єри делегування.
  • Що необхідно і що не можна делегувати.
  • Підготовка роботи до делегування. Особливості делегуючої бесіди.

Кейси: 

  • Мої пріоритети року.
  • Підготуйте до делегування та делегуйте функцію підлеглому.

Окрім занять, курс включає 2 сесії мастермайнду. Майстермайнд – це додаткова зустріч, на якій розглядаються ваші кейси, гострі питання та ситуації, які потребують вирішення. 
Формат
Старт:
з 24 квітня
Кількість занять:
14 занять по 3 години (щочетверга) + 2 мастермайнди
Час:
18:30 - 21:30
Сертифікат:
надається (електронний)
Формат:
онлайн заняття в Zoom
Відео-запис занять:
так (доступ 1 рік)
Бібліотека CEO: 50+ інструментів та шаблонів:
так (доступ 1 рік)

Викладачі

Інна Старожукова
Інна Старожукова

  • 15 років в консалтингу. Співвласниця тренінгово-консалтингової компанії
  • 19 років досвіду в фінансах та побудові управлінського обліку, CFO
  • 150 проектів з побудови /реорганізації «Фінансів бізнесу», в т.ч. управлінського обліку та звітності для власників
  • Співавтор 3-х книг, хітів продажу в СНД: «Розробка та реалізації стратегії за допомогою Системи збалансованих показників», «Видатний керівник», «Від Стратегії до бюджету. Покрокове керівництво». 
  • Досвід CFO, керування фінансами в холдинговій структурі
  • Навчила 5000+ Власників, ТОП-менеджерів та CFO компаній

Ігор Немировський
Ігор Немировський

  • 25 років досвіду в управлінні, власник бізнесу
  • 15 років в консалтингу по напрямкам: Стратегія, Прибуток, Зростання
  • 200+ проектів із систематизації бізнесу та підвищення прибутку
  • Навчив 7000+ власників, СЕО та ТОП-менеджерів
  • Автор 4-х книг, в т.ч. хітів продажів в СНД:  «Розробка та реалізації стратегії за допомогою Системи збалансованих показників», «Видатний керівник», «Від Стратегії до бюджету. Покрокове керівництво». 
  • Досвід керування компанією з обігом > 100 млн. дол.: 15 філій, 1200 штат

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління
  • 18 років в консалтингу за напрямками "Стратегія", "Менеджмент", "Система продажів"
  • PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління
  • 150+ проектів зі систематизації бізнесу
  • Навчив 1000+ власників та CEO
  • Навчив понад 15 000 менеджерів всіх рівнів

Вартість участі

16900 (замість 25900 грн) до 7 квітня

  • - 10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 7 днів ми повернемо вам повну суму
  • Якщо ви хочете замовити курс для Команди, будь ласка, заповніть форму реєстрації

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учасники курсів

Віталій Несторук

Віталій Несторук

Власник компанії "УПК" (Українська підшипникова компанія")

Дуже дякую Вам за навчання. Мені сподобались такі теми: яким має бути лідер, типи працівників і яку мотивацію для них можна застосовувати. 

Також сподобалося, як доносити рішення, робити делегування, і, наприклад, допомагати новому працівнику відчути себе корисним на посаді. 

Подобається те, як ви проводите - таке легке, просте спілкування. 

Подобається манера викладання, відчувається, що у вас є сила, подобається гумор, приклади з життя, де ви що застосовували. 

Піду ще на навчання, цікавить напрямок «Побудови відділу продажів» чи навіть просто роботи менеджерів з продажу. Дякую!

Вікторія Піскун

Вікторія Піскун

Топ-Продавець в "Best Buy Case"

Мені більше за все сподобалось заняття про Мотивацію. Це була дуже поглиблена тема, яка для мене відкрилась з усіх боків. І мені тепер легше спілкуватись зі співробітниками в своїй компанії. Я навіть зіставила кожного співробітника з типом мотивації (інструментальна, уникаюча і т.д.), і тепер мені легше на них впливати.

Також дуже цікава була модель зворотного зв’язку. Я ніколи не думала, що треба спочатку мотивувати і в кінці ще мотивувати. Для мене раніше модель зворотного зв’язку – це спочатку наругати, а потім мотивувати уже в кінці. А виявилось, що навпаки. Тому дякую вам велике!

(дивіться відео-відгук)

Кудімова Єлизавета

Кудімова Єлизавета

Директор департаменту експортних продажів, ТОВ "Резалт Україна"

Я дуже засмучена!))
Тому що я зрозуміла, Ігоре, який ви айсберг, і я зрозуміла, що ви мені показали лише 5%, мабуть, своєї величини за ці заняття. І я хочу побачити більше, я дуже зацікавлена!

Тому дякую за те, що Ви така величина. Я відчула це, тому що в мене було багато коучів таких, знаєте, шо ти виходиш і ти не зрозуміла, про шо це було. 

Тому найголовніше, що ви мені дали, це стимул розвиватися. І мені здається, Ви можете відповісти на всі питання, які б ми не задавали, воно спонукає вчитися і тягнутися до рівня таких людей, як Ви. Тому дякую за цю величезну планку. 

Це дуже щиро! Тому шо я дуже втомлена від 25-літніх хлопчиків-коучів, які беруть 50 тис. грн,  і розказують «як встановити раппорт між клієнтом і тобою» і що таке «рефреймінг», і ти виходиш, і думаєш, чи ти дурний, чи він дурний, чи шо взагалі це було?! 

Я дуже Вам вдячна! Дуже! Я "купилася" на Вашу кандидатську степінь спочатку)))) але… Ну Ви величина! Дякую, дякую дуже!

Ірина Хайнацька

Ірина Хайнацька

Керівник відділу інформування клієнтів ЮК "Мережа Права"

Щиро дякую Ігорю Анатолійовичу за чудовий курс. Насправді було буде багато корисної інформації, багато прикладних матеріалів, які вже використовую і буду використовувати в роботі. 

Також розраховую на те, що будуть інші цікаві курси. Буду із задоволенням брати участь! Щиро вдячна BST Consulting і особисто Сокуренко Ігорю Анатолійовичу. 

 (дивіться відео-відгук)

Олександра Деревянко

Олександра Деревянко

Керуюча готелем WOL.121 в мережі RIBAS HOTELS GROUP

Хотіла подякувати за всі заняття, тому що вони дійсно були дуже цікавими. Найбільше мені сподобалося саме про мотивацію, тому що з цим я була раніше не знайома. 

Саме заняття з мотивації допомогли мені краще зрозуміти, як працювати зі своїми співробітниками. 

Дякую за таку детальну презентацію і за те, що ви зробили повний запис всього. Тому що, я думаю, буде дуже корисно передивитися все це потім ще раз. Впевнена, що можна буде винести ще більше нових кейсів.

Опря Марія

Опря Марія

Власник студії дизайну Creatiffstyle

Ефективний тренінг. Хороша енергетика у спікера, позитивний настрій

та синергія учасників. Дуже багато корисної інформації, що бракує.

Упевнена, що тренінг допоможе мені стати результативніше. Дякую Ігорю Анатолійовичу!

Креденцер Альона

Креденцер Альона

Керівник у ПриватБанк

Вся інформація цікава, корисна, і ми готові застосовувати її у себе.

Дуже вразили знання тренера та харизматичність.

Слухати було зручно. Дякую!

У нас навчаються співробітники компаній